Wednesday, December 21, 2011

Snowshoeing!

What can we do in the winter time in Seattle? Ski, cross country skiing, or snowshoeing. I am very bad at ...actually horrible at skiing and cross-c-skiing. So, the sunny weekend leads us to go snowshoeing! This time, since we were with a baby, we tried to find a flat and short trail, which was the Iron Horse State Park. They have a lot of different long trails, too, if you want. The tricky part was that we had to purchase two different passes to go in here, which was annoying, but we had a great time. At the end, we were very happy about this trip.

シアトルの冬のアクティビティーは、スキーかクロススキーか、スノーシューハイキング。で、私達はスキーは下手なので、晴れた週末は、スノーシューハイキングがメイン。

雪は12月上旬くらいからもう降っていたんだけれど、晴れる日が少なかったので、ずっと行けてなかったスノーシュー。やっと晴れたので、友人のK&L夫妻と娘さんのSちゃんと一緒に、スノーシューハイキングへ、いざ出陣。
まずは、Sちゃんをソリに乗せて、スライディング。結構高いところから、滑るので、泣き出さないかな~と思ったけれど、全然大丈夫でした。
ちなみに、曲がって滑り落ちてる水色のドット、私です
Lake Keechelus
Lake前で
も~こんなに雲をジーっと長い間見つめていたのは久しぶり
Lakeに反映した山々が、もうリゾート地のコマーシャルみたいで
浮かれる私
 ランチタイム!
KeikoさんのHot cocoaが美味しかった
PS. 五目オニギリニに朝方文句を言っていたBrianでしたが、食べてるじゃ~ん!
 こんなに天気が良い日にスノーシューに出れたのはすっごくラッキー
こういうお天気が続くといいな~

No comments: